Vi får frågor från våra kunder. De vanligaste frågorna kan delas in i 3 grupper

1.Hur snabb är leveransen till min region och varifrån skickas paketen? 2. Varför är priset lägre än andra butiker, är produkten original? 3. Har produkten gått ut?

Leverans och villkor

Vårt EU-huvudkontor ligger i Prag, Tjeckien. Lager finns i Tyskland, Nederländerna, Finland.
Vi skickar paket med snabb flygpost från närmaste lager.

Vi tillhandahåller all relevant information från beställning till leverans av paketet. Vi vill att du ska vara säker på att din beställning är på väg till dig och kommer fram så snabbt som möjligt.

Varför kan leveransen ta längre tid eller till och med gå tillbaka till vårt lager?
1. Du angav inte hela adressen (lägenhetsnummer, kontorsnummer, företagsnamn) så posten kunde inte hitta dig.
2. Du angav ett felaktigt postnummer (postnummer).
3. Du betalade inte för beställningen omedelbart. Vi skickar endast paketet efter mottagandet av betalningen.
4. Paketen flyttar mycket sällan på helger och helgdagar. Det är värt att tänka på. Detta kan orsaka en liten fördröjning.

Parcels1a.jpg

Vår prispolicy

Vi köper alla produkter direkt från tillverkaren, utan mellanhänder. När det gäller Kartalin-produkter är detta Astrofarma, Tomsk.

Vi är intresserade av stora försäljningsvolymer då vi sparar betydande logistik- och importkostnader. Vi lägger inga pengar på reklam, nöjda kunder kommer alltid att rekommendera oss till sina vänner och bekanta.

Dessa faktorer gör att vi kan hålla låga priser och garantera färskheten hos de produkter vi säljer.

Parcels2.jpg

Har produkten gått ut?

För varor tillverkade i Ryssland är det inte utgångsdatumet som anges, utan tillverkningsdatumet för produkten.

Дата выпуска = tillverkningsdatum

För Kartalin salva är utgångsdatumet 3 år från det datum som anges på tuben.

20220714_230745ED2-scaled.jpg

STÄL OSS DIN FRÅGA